Om

Annika Johansson har jobbat som säljare i hela sitt liv och är fortfarande lika hungrig på att göra bra affärer. Hennes styrka är det stora kontaktnätet, erfarenheten och nyfikenheten på nya branscher.

Det som motiverar Annika är att se företag växa, utvecklas och framförallt få fart på försäljningen. Det är motorn i alla bolags framgång.

  • Jag är bra på att sälja, vilket gör att du får tid att göra det du är bra på. Driva verksamheten.

Annika är tävlingsmänniska. Hon är konsekvent, bearbetar kunder systematiskt och duktig på detaljer.

– Jag förstår vad kunden har för behov och då tar man också hem en order. Det gör mig jättelycklig. Segerkänsla – vi tog den!

Annikas senaste bolag var en framgångssaga och tog 85 procent av marknaden. Då såldes det.

  • Det är resan till målet som är spännande. Det är min drivkraft. När det går bra måste jag ha en ny utmaning. Nu är det dags för den.